torstai 3. syyskuuta 2015

Yksin vai ei?

Tahdosta vai sinusta riippumattomista syistä? Miksi tämä herättää ihmetystä? 
Ei sitä voi päättää itse.
Okei, olenhan minäkin tässä jo tovin hengaillut itekseni, oikeesti vasta! Ihan vain koska näin se on mennyt. Oonhan mä tapaillut ihmisiä enemmän tai vähemmän mutta en mä voi ratkaista sitä mitä seuraavaksi tapahtuu. Voihan asioihin vaikuttaa, mutta ei se silti takaa juuri sitä lopputulosta. En mä voi vaan olla jonkun kanssa sillä verukkeella että pitäisi.

En mä halua että mun onnellisuuteni on kiinni ainoastaan jostain muusta kuin itsestäni.
Omien juttujeni lisäksi tottakai mut onnelliseksi saa asiat joita teen muiden ihmisten kanssa, erityisesti läheisten sellaisten. 


Teen asioita joista tykkään, myös yksin ja se on hienoa tehdä niitä yksin. Kun sä teet niitä yksin se kasvattaa sua ihmisenä ihan erilailla. Mä teen niistä sellaisia että tuun onnelliseksi siitä huolimatta että oon yksin. Se on asia minkä mä voin itse päättää. 
Ulkona syöminen, matkustelu, treenaaminen, kaikenmaailman kinkerit. Elämä.
Jos et itse tee siitä vaikeaa, ei se sitä myöskään ole. 

Ja sinä päivänä kun olen jonkun kanssa, olen varmasti tuplasti onnellisempi kun jaan ne hetket toisen kanssa. 
Pääasia on olla onnellinen, yksin tai kaksin tai mitä vaan siltä väliltä.


 









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti