keskiviikko 23. joulukuuta 2015

Välillä vain pitää syödä piparkakkutaikinaa ja olla läsnä

Jo on otsikko, mutta siihen kiteytyy miten tämä viikko sai alkunsa ja mistä olen ollut niin kiitollinen.
Nimittäin ystävistä, ja ihmisistä mun elämässä. Tässä muutaman päivän sisällä olen nähnyt useita tyyppejä jotka kuuluvat elämääni enemmän tai vähemmän. Hyviä ystäviä, lapsuudenaikaisia ystäviä, uusia ystäviä sekä ihan vain ihmisiä jotka ovat käyneet hierottavana mun luona. Kuin myös joulupostin lähettäjät.
Mutta kaikki he tekee mut iloiseksi. Saavat tuntemaan että elämässäni on kaikki niin hyvin kun siihen kuuluu noin mahtavia tyyppejä! 


Huomenna vietetään joulua, tänä vuonna meillä vähän erilailla kuin aiemmin. Nyt nimittäin minä aion tehdä perinteisen joulupuuron ja kutsua iskän ja veljen mun luokse. Oon ihan innoissaan tästä, kiva kokeilla ja tehdä itsekin jouluvalmisteluja. Muuten sitten loppupäivä kulkee saman kaavan mukaan ja pääsee nauttimaan joulunviettoa parissa paikassa.
Otetaan tänään jo äitini kanssa varaslähtö jouluherkutteluun ja ollaan varattu pöytä joululounaalle. Huippua :)


Hyvää joulua kaikki rakkaat tyypit!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti