tiistai 22. maaliskuuta 2016

Vapaapäivä

Oon tässä tänään viettänyt vapaapäivää, sellaista kun ei kerrankaan ole esimerkiksi koulua tai mitään muutakaan ihmeellistä menoa. Oli jopa vähän outo fiilis aamulla, etteikö oikeesti tarvi lähteä mihinkään. 
Mutta eihän tää olisi mua ellen olisi tätäkään päivää täyttänyt jollain :D 

Aamusta jahka salin ovet aukesivat menin sinne. Olen tässä yrittänyt tehdä uudella ohjelmalla voimatreeniä, joten taas on hyvät motivaatiot salilla kun on uudet tavoitteet. 
Viime lauantaina olin pitkästä aikaa vanhassa tutussa Crossfit-salilla. Intouduin jälleen painonnostotunnille. Vitsit mitenkä tykkäsin!
Ajattelin nyt käydä siellä silloin tällöin kun vaan tunnilla on tilaa. Koska en vielä ainakaan ottanut jäsenyyttä sinne. En ennen kuin lopputentti koulusta on suoritettu. Muuten mulle ihan varmasti kävisi niin, että crossfit veisi täysin ajatukset ja sen vähäisenkin vapaa-ajan mitä nyt on :D Mutta ehkäpä lähempänä kesää.

Niin mitäs muuta tähän päivään. Kävin shoppailee. Sitäkään en ole tehnyt aikoihin. Ja kun en ole, niin ihan hyvällä omalla tunnolla ostelin uusia vaatteita. Mutta ostin vain sellaisia mitä oikeesti tarvitsin ja mitä mulla ei ole, edes vastaavanlaisia.
Jäi muutenkin tosi hyvä mieli, kun satuin saamaan todella hyvää palvelua eräässä liikkeessä. Piti vain sanoa myyjälle mitä on mielessä, niin hän aina kävi hakemassa ja mun tarvi vain sovitella. 

Loppuviikosta lähdetäänkin reissuun. Ihan huippua! Pienten sattumusten kautta luvassa on vähän niinkuin kaksi eri reissua. Ensin mennään Helsinkiin yhdeksi yöksi. Hotelliksi valikoitui Katajanokan entinen vanha vankila, mikä on muutettu hotellikäyttöön mutta vankilan ilmeitä säästellen. Oon tästä niin innoissaan! Sitten oon suunnitellut tähän teemaan liittyen yllärin lauantai-illalle mitä mennään tekee. Jänskää :D 

Aamusta lähdetäänkin ajamaan kohti Pohjoista, missä vietetään vajaa viikko Kuusamossa. Eli luvassa lunta, ulkoilua, hiihtelyä, laskettelua ja vaikka mitä. En olekaan aikuisiällä käynyt talvella Pohjoisessa, joten siksikin tää tulee olee niin huippua. Sekä senkin puolesta kun ei täällä tänä vuonnakaan juuri talvikelejä ollut. 
Eli huippukivaa lomailua eessäpäin <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti