sunnuntai 26. kesäkuuta 2016

Keskikesän juhlaa

Ja muutakin juhlaa on tässä tullut vietettyä. On vain taas vierähtänyt tovi kun olen viimeksi saanut päiviteltyä tapahtumia tänne. 
Tuossa pari viikkoa sitten oli koulun päättäjäiset. Juhlistettiin sitä koulun virallisten juhlien ohessa joidenkin koulukavereiden ja avecien kanssa ruokailemalla Svarte Rudolfin ravintolalaivassa.
Tosin mulla ja muutamalla muulla jäi jokunen työharjoittelutunti vielä syksyyn, joten niissä merkeissä nämä hommat jatkuvat.

Niin se koulukin suhahti nopeasti. Nyt aion tehdä sivutoimisena hierontatyötä kotona, sen verran mitä kykenen kaiken muun ohella tekemään.
Näin pystyn edelleen hieromaan hieromisen ilosta eikä siitä tule pakkopullaa.
Se saa mut hyvälle mielellä kun voin tarjota halukkaille rentouttavan hetken huokeasti ja helposti.
Koulun päättäjäiset

Uusia tuulia on jälleen havaittavissa tulevaisuudessa, enhän mä olis mä, ellei mulla aina ole jotain uutta mielessä.
Pitää koittaa kääntää tämä piirre vain positiivisena asiana vaikka välillä oottelenkin sitä päivää kun vihdoin huomaan löytäneeni oman paikkani työmaailmassa.
Viimeksihän kirjoitin pahasta olosta töissä, eikä se tilanne ole oikein parempaan suuntaan kääntynyt. Vielä.

Koska en pysty ikinä enää olemaan kauaa hiljaa huonoista oltavista, menin rohkeasti juttelemaan pomolle asiasta. Arvostan miten hän sen otti. 
Kuunteli, ymmärsi ja ennen kaikkea yrittää ainakin tehdä asialle jotain. Jos hän ei pysty tarjoamaan muuta vaihtoehtoa, olen jo kiitollinen siitä yrityksestä.
Saan myös muulta taholta jeesiä asiaan, joten mitä tästä opimme?
Aina kannattaa avata suunsa. Ja puhua. Puhua kunnes helpottaa.

Ihanaa kesän aikaa ollaan saatu viettää. Aurinkoista ja lämmintä on ollut ja ennenkaikkea itsellä noista tietyistä asioista huolimatta ollut älyttömän hyvä mieli. 
Ollaan tehty Markun kanssa kivoja juttuja. Treenattu, käyty Flowparkissa, leffassa ja viime viikonloppuna oltiin kavereiden järjestämässä suopotkupallo turnauksessa!
Sama meininki mitä viime vuonnakin, superhauskaa ja supermärkää. Voitto napsasti tiimille missä mä olin, jee :D
Mahtavaa kun he viitsivät järjestää joka vuosi tämän hauskan illanvieton.




Keskikesän juhlaa eli juhannusta vietettiin kolme päivää mökillä. Mentiin yhdessä sinne toisen pariskunnan kanssa. 
Syötiin, juotiin, uitiin, lököiltiin riippumatossa, rakennettiin telttasauna ja vaikka mitä. Tää oli mulle eka kerta ikinä kun pääsin viettää mökkeilyä näin perinteisesti. Ja mä tykkäsin. Ei haitannut hyttyset, murkut ja muut mönkijäiset. Tai alkeellisemmat olosuhteet.
Ihana oli olla huippuseurassa kolme päivää pois arjesta. Omaa aikaa sain viettää aamuisin kun muut nukkuivat pidempään. Silloin kävin joko kävelemässä tai vain istuskelin meren äärellä ajatuksieni kanssa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti