tiistai 7. kesäkuuta 2016

Kirjoittamisen ilo

No niin, täällä taas jotain rustailemassa. Mulla ei ole ollut yhtään mielenkiintoa viime aikoina kirjoittaa mutta tänään vihdoin ja viimein se fiilis ilmestyi jälleen. Liekö syynä sitten ollut se, että päivä on ollut mitä mahtavin pitkiin aikoihin. 
Siis ei mulla mitään huonoja juttuja ole sattunut, päinvastoin. Kaikkea kivaa on tullut tehtyä ja ihania ihmisiä elämässä..
Mutta.

Viime aikoina töissä on ollut erityisen raskasta. On ollut jopa niin huono olla siellä, että vähän jo olen pelästynyt että mitä nyt. Miksi.
Siellä on ollut henkisesti niin vaikeaa, että melkeen jo itkettää. Ja harmittaa. Ja ylipäätään pitäisi olla kiitollinen että on töitä, ja ihan ok töitäkin vielä. Palkka on hyvä, joustavuutta löytyy. En vain tiedä mikä on. Ja se ahdistaa. 
Jo pelkästään tästä kirjoittaminen tuo ne fiilikset niin pinnalle että lopetan tästä tähän.
Ehkä olen vain loman tarpeessa.

Siksi halusinkin tänään tämän yhden vapaapäivän aloittaa sillain, että olisin lomalla. Kuvitellen vieläpä jossain muualla.
Heräsin tosi aikaisin ja lähdin fillarilla kaupungille Pure Moveen hotjoogaan. Siellä kun sulkee silmät ja aistii vain lämmön ja vaimean musiikin, voi tuntea itsensä kauas pois. 
Joogan jälkeen menin aamiaiselle kahvila Helmeen, sekin tuo fiiliksen lomailusta.
Sieltä suuntasin jokirantaan, jossa istuskelin vajaa pari tuntia nautiskellen kauniista maisemista ja auringosta.
Siinä penkillä istuessani sain hetkeksi seuraa vanhasta rollolla kulkevasta miehestä, joka jäi sätkälle siihen. Tuli juteltua kaikennäköistä hänen kanssaan. 
Tämäkin oli ihan kuin aiemmilla reissuillani yksinään, on kivaa puhua joskus tuntemattomien kanssa. 
Tämän jälkeen palloilin vielä hetken kaupungilla ja ajelin kotiin. 
Ihanaa kun tunsi jälleen itsensä tänään.

Mutta palataanpa viime viikkoisiin tapahtumiin. Edellisviikon viikonloppu tuli vietettyä heppatyttöjen kanssa Huittisissa. Oli kyllä hurjan hauskaa ja pieni lomafiilis sieltäkin tuli.
Enemmän nautin seuralaisistani kuin ratsastuksista, mutta se oli ihan odotettavissakin. En vain enää ole niin innostunut hevostelusta. Se jopa tuntui raskaalta ja tunnit menivät niin hitaasti. Mielummin olisin humputellut maastossa nauttien luonnosta samalla.
Kivaa oli silti :)
Heppaleirin aloitus :)

Sitten niihin ihan huippujuttuihin. Nimittäin oon palannut takaisin Crossfitin pariin, tuttuun paikkaan Eastille. Ensimmäinen wodi minkä tein puolentoistavuoden tauon jälkeen tuntui jokapaikkaan ja olin ihan loppu mutta olo oli mitä mahtavin. 
Niin siistiä treenata siellä taas! Ja kivaa kun nyt näkee vanhoja treenikavereita.
Onneksi Markku sai mut houkuteltua sinne takaisin. Kivaa käydä yhdessä siellä kans.
Nyt vain pitää muistaa treenata maltilla. Hiljaa hyvää tulee ja suunta on näin vain ylöspäin.

Toisena uutena harrastuksena olen aloittanut hot joogan. Aiemmin olen pitänyt tylsinä tälläisiä tunteja mutta nyt oon kyllä vähän hurahtanut! Ja se johtuu siitä lämmöstä. On vain niin paljon parempi tehdä tuollaisia harjoitteita lämpöisessä. Se toimii mulla niin fyysisesti kuin henkisesti. Lihakset venyvät, ei tule vilu ja voi kuvitella itsensä muualle. Niinkuin minä matkaan aina tunniksi Aasiaan. Helppoa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti