keskiviikko 7. kesäkuuta 2017

Hip Hei!

Pikaista päivitystä ennen vaellusreissulle lähtöä. Huomenna aamupäivästä on tarkoitus suunnata auton nokka kohti Pohjois-Karjalaa!
En ole vielä pakannut, kamppeet oon toki kerännyt lattialle mutta vielä rinkkaan en ole niitä sullonnut.
Olen vähän katsellut millaista keliä olisi luvassa ja sen mukaan miettinyt vaatteita.
Jokatapauksessa, vaikka päivällä olisi miten lämmin niin iltaisin tulee varmasti viileää. Siksi on pakko ottaa joku paksumpi takki mukaan.
Makuualustan kävin ostamassa uuden ilmatäytteisen, jospas se helpottaisi unen saamiseen. Oon kyllä ihan innoissaan reissulle lähdössä. 
Uskon että siinä myös tulee vietettyä hetkiä epämukavuusalueella joten siksi tietää miten palkitseva olo on varmasti sunnuntaina kun vaellus on ohi.
Mielenkiintoiseksi reissun tekee myös se, että se on kaukana täältä meidän tutuista maisemista.

Tänään on ollut supertehokas aamu ja jo ennen puoltapäivää olen saanut aikaiseksi siivottua huushollin, pestyä kaksi koneellista pyykkiä, leiponut sämpylöitä, käynyt pitkällä lenkillä ja nauttinut rauhallisen aamiaisen sekä treenannut Sisun kanssa harjoitteita.
Kohta lähden hierontaan, välillä hemmottelua itselle :)
Illemmalla vois ajaa nurmikon ja sit aateltiin käydä yhdessä Sisun kanssa pidemmällä lenkillä katsomassa miten se jaksaa jo kulkea.
Energiaa pennulla piisaa ihan älyttömästi. Eilen olin pentukoulun eskaritunnilla ja muut pennut oli tunnin loputtua jo ihan uuvahtaneita mutta tää vaan jaksaa riekkua innoissaan.
Automatkustus sujuu hyvin Sisulta, joko häkissä tai sylissä nukkuen.


Kesäräsyt :)
Tomaatit istutettu
Lököhetki pihalla

Metsäretkellä :)
Muutoin olen tässä päiviä viettänyt paljolti navettaa siivoten tai muita pihahommia tehden. Oon myös malttanut levätä ja ollakin vaan, lomalla kun ollaan.. :D
On ollut ihana lukea lehtiä pihalla auringossa, vaikkakin välillä villasukat jalassa. Nyt on onneksi taas lämpötilat kohonneet t-paita keleiksi.
Kissat ovat olleet harvinaisen seurallisia ja niiden touhuja on mukava katsella ja välillä Sisukin pääsee heijän kanssa kirmaamaan.
Viikonloppuna käytiin pienellä metsäretkellä tässä lähellä ja löydettiin upea kirkasvetinen lampi keskeltä metsää.
Makkaraa päästiin grillaa meidän tunnelmalliseen kotaan joka on lähes valmis jo. Pientä hienosäätöä ja maalia pintaan niin se on siinä.
Ja pihalla olen haahuillut muuten vaan silkasta ilosta katsellen tätä kaikkea meidän omaa. Ihana kun vihertää ja kukkii, ja tää rauha <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti