keskiviikko 28. kesäkuuta 2017

Olla yksin, olematta kuitenkaan yksin

Viime aikoina olen tarvinnut enemmän aikaa itselleni. Olla ajatuksieni kanssa, kuunnella hiljaisuutta, katsoa kaukaisuuteen.
Haahuilla peltoteillä, samoilla metsissä.
En ole pohtinut tulevaa, enkä mennyttä. Mun on hyvä tässä ja nyt.
Olen paljon lomallani ollut vain mikä on harvinaista mulle mutta se on tuntunut ja tehnyt hyvää.
En ole kaivannut kavereita ympärilleni koska en ole halunnut olla läsnä. Olen kokenut sen tällä hetkellä liian kuormittavana.
Siksi mieluusti lähden ja teen yksin asioita. Silloin voin valita kuinka paljon minun tarvitsee olla läsnä kenellekkään.
Parisuhteeseen tämä ei koske, koska me olemme aina läsnä toisillemme vaikka olisimme hiljaa tai puuhailisimme omia <3


Silti en ole erakoitunut. Rakastan käydä erilaisissa tapahtumissa, oppia uutta, tutustua uusiin ihmisiin ja olla avoin uusille kokemuksille. Mutta vain omien rajojen puitteissa.
Sattumuksien kautta eteeni tuli tapahtuma joka puhuttelee mua sen verran että sinne on mentävä. 
Ensiviikolla järjestetään Uudessakaupungissa jo viidettä kertaa hieman erilaiset festarit. Rakkauden, vapauden, valon ja luonnon sulassa harmoniassa Natural High Healing Festivaalit! 
Joogaa, tanssia, musiikkia, workshoppeja ja yöpyjille telttailua ja sauna :)
Sinne voi mennä just sellaisena kuin olet ja voit antaa itsestäsi just sen verran kuin haluat.
Uteliaisuus, leikkisyys, kiehtovuus ja jännittävyys minussa nousi heti pintaan kun selailin mitä festarit pitävät sisällään. Nää on just sitä mitä tällä hetkellä kaipaan ja tarvitsen.
Tuu säkin, halataan kun tavataan <3 Lippuja saa täältä.



Yhteistyössä Natural High Healing Festival



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti