sunnuntai 2. heinäkuuta 2017

Naisvaja ja muuta puuhaa

Törmäsin lehdessä tämmöiseen juttuun kuin naisvaja. Olin heti että mullekin sellainen. Markku keksi ratkaisun jolla välttää itse joutumasta naisvajan tekopuuhiin, nimittäin navetan kesähuoneesta tulee mulle naisvaja! 
Naisvaja on siis vastine miesten miesluolasta. 
Saan sen sitten sisustaa romanttisesti pitsihörhelöillä ja kaikella pastellinsävyisillä tavaroilla. 
Ja siellä voin oleilla omassa rauhassa ja lukea hömppäkirjoja ja lehtiä.
Huoneen lämmityskään ei tuota päänvaivaa koska supermieheni, muuraa uutta piippua sinne parhaillaan. 
Vanha piippu hormeineen oli niin hapertunut että hajosi melkeen käsiin. 
Tarkoitus on siis kunnostaa navetan vanha sauna jälleen käyttöön. Kova urakka mutta kuinka kivaa onkaan päästä kunnon ulkosaunaan. 

Itse olen tässä viime päivinä häärännyt ladon kimpussa. Meillä on siellä tarkoitus pitää kesäjuhlat kavereille muutaman viikon päästä. 
Olen sisustanut sitä entisaikojen näköiseksi luomaan tunnelmaa maalaisteema juhliin.
Hain jopa muutaman olkipaalin ja pistin ladon nurkkaan. Ja tänään olen penkonut Paken vinttiä etsien vanhoja pöytäliinoja.
Otin käyttöön myös vanhan huussin tuolta navetan takaa, koska olen kummajainen ja pidän ulkohuusseista. Siivosin ja sisustin kivaksi. Kyllä siellä kelpaa istuskella 😄
Eilen ahersin koko päivän grillikodalla ja maalasin sen pariin otteeseen. Siitä tuli tosi kiva ja nyt pääsee kätevästi kotona retki ja Lappitunnelmiin.
Tulevan naisvajan isot ikkunat
Ladon sisustusta 
Ja kota!

Tänään lähdin ihmisten ilmoille ja kävin ostamassa pieniä sisustusjuttuja Ikeasta. Poikkesin myös kaupungille, jossa näin kaveria. Kierreltiin keskiaikaisilla markkinoilla ja käytiin syömässä.

Ihan kivasti meni ottaen huomioon viimeaikojen tarpeeni olla omissa oloissa.
Parasta tietty oli tulla kotiin. 
Olen tässä muutaman päivän yksin karvakavereiden kanssa, kun Markku on vuorostaan vaellusreissulla.
Ostin iltapuuhaksi kirjan Thaimaassa seikkailevasta tytöstä, koska en vaan millään keksi telkkarista mitään katsottavaa. Enää ei tule hyvää hömppää. Tai sitten minä olen vain muuttunut.
No jokatapauksessa, lähdenpä tästä viettämään lukuhetkiä :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti