sunnuntai 16. heinäkuuta 2017

Vika lomaviikko

Huomenna paluu töihin. Olo on kyllä levännyt, nollaantunut ja seesteinen. Eli loma on tehnyt tehtävänsä :)
Tää vika viikko on mennyt jotenkin tosi rauhallisesti ja mukavasti. 
Oon nauttinut aamuisin pitkistä lenkeistä, salillakin ollaan käyty. Ensi viikonlopun juhlien valmistelu on hyvällä mallilla.
Eilen pyöräiltiin läheiselle järvelle uimaan ja hengailtiin vaan. Ei tehty mitään ihmeellistä.
Keskiviikkona vietettiin päivää Särkänniemessä. Se oli superkivaa vaikkakin aluksi mulle tulikin heti huono olo mutta se helpottui kun käytiin syömässä ja muutenkin pidin istumataukoja enempi.
Mulle tulee nykyisin kaikista härvelilaitteista tosi helposti pyörryttävä olo johtuen aikoinaan saadusta tärähdyksestä kun putosin päälleni hevosen selästä.

Eilen illalla testasin joogafestareilta ostamaani mindfulness-värityskirjaa. Oon ollut hieman epäileväinen näihin aikuisten värityskirjavillityksiin mutta sehän koukutti heti.
Minä kun olen vaikeasti aloillani pysyvä, jaksoin keskittyä täydellisesti kuvan värittämiseen.
Ei edes ajatukset sinkoilleet mihin sattuu vaan ainoastaan mietin värimaailmaa. 
Suosittelen kokeilemaan :)
Rannalla
Uus laite Hype oli kyl 5/5
Mansikkapitsaa Särkkiksessä! :D

Ja koska tää loma on nyt tässä, parastahan on miettiä jo seuraavaa..;) 
Syksyllähän lähdetään pohjoiseen viikoksi mökkeilemään ja ruskaretkiä tekemään. 
Lappiin lähteminen on ollutkin haaveissa jo ikuisuuden juuri ruskan aikaan joten tästä oon ihan super innoissani.
Pienen miniloman buukkasin itselleni elokuun lopusta joogaretriitin muodossa saaristoon, joten ihanaa kun on mitä odottaa <3
Ja vähän suurempikin joogaretriitti olisi suunnitelmissa loppuvuoteen, siinä olisi kiva pieni seikkailu maailmalle taas. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti