sunnuntai 16. huhtikuuta 2017

Pääsiäisen höpinät

Kevyesti on kulkenut tää viikko ja sillä tarkoitan sitä että olen pitkästä aikaa itsekurikuurilla ruokailun suhteen. Eli ts kanariisidieetillä. 
Olo tuntui pidemmän aikaan turvonneelta ja epämieluisalta kun arkisinkin tuli syötyä vähän miten sattui. 
Nyt kun ruoka-ajat ovat säännölliset, ruoka terveellistä (syön siis muutakin kuin kanariisiä!), paljon kasviksia, marjoja ja hedelmiä sekä sopivat annoskoot, on olo ensimmäisen viikon jälkeen tosi hyvä! Kevyt, ei turvotusta, vatsa toimii, uni ollut parempaa ja mieli energisempi.
Tarkoituksena on alun tiukemman jakson jälkeen höllentää että herkutkin ovat kyllä sallittuja maltillisesti, pitäähän elämästä nauttia! Mutta välillä kaipaan ja tarvitsen sitä että olen "ruodussa" ja itsekuri on vahva.


Viikolla tuli käytyä salilla sekä pari kertaa lenkillä. Juoksukunto on edelleen tosi heikko, syke nousee herkästi ja nieluun alkaa polttelee.. Tiedän kyllä että se sieltä palautuu hiljalleen.
Kävelyillä oon päivittäin käynyt sekä kuvailemassa auringonnousuja. 
Pääsiäinen menee ihanan leppoisasti, tai töissä osittain myös mutta jotenkin tuntuu tosi rauhalliselta ja pitkältä.
Eilen käytiin huutokaupassa. Se oli mulle eka kerta ikinä ja ensin olinkin että ohhoijaa, tuli tavaranpaljousahdistus sekä tympeä ajatus jos jotain sieltä haluan, joudun "kilpailemaan" siitä, mistä en taas tykkää.
Mutta sielläpä olikin kovin "laiskaa" sakkia koska me saatiin kaikki löytömme ekalla huudolla!
Ostettiin kiikkutuoli, vanhoja lasipulloja, vanha puinen tynnyri sekä vanha kastelukannu.
Kivoja sisustusjuttuja kotiin :) 

Nyt meillä on kiikkustuoli!


Oon noilla aamukävelyilläni pohdiskellut jotain uutta puuhaa ja harrastusta itselleni (koska tykkään aina uusista jutuista) ja mieleen juolahti Martat! 
Kyrön Marttayhdistyksen henkilöitä jo pyysikin mua silloin aiemmin mukaan koska kaipaavat uusia ja nuoria tyyppejä porukkaan.
Sen tiimoilta kehittelen yhtä ehkä tosi hauskaa projektia josta oon ihan innoissaan. Jee!

Aamuvarhainen pitkäperjantaina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti