torstai 17. elokuuta 2023

Aikataulutettu viikko

Tämä viikko on ollut poikkeuksellinen, sillä olen joutunut useampana päivänä peräkkäin lähtemään aamulla kelloa seuraten liikkeelle. Se on aina hyvin stressaavaa ja häiritsee yöunia, sekin. Ekana aamuna olin valvonut jälleen yöllä muutaman tunnin, mutta loppua kohden alkoi helpottamaan ja pari viimeistä yötä olen yllättäen saanut nukuttua. Olen vihdoin maadoittunut taas kotioloihin ja sitä myöden mieli on huomattavasti rentoutunut. Kuinka elämää helpottavaa.

Tänään olin Säkylässä töissä, mikä on uutta mutta olipa kivaa. Siellähän sijaitsee tämän seudun suurin järvi, Pyhäjärvi jossa Markkukin on käynyt nyt muutaman kerran kalalla. Minä iloitsen tietysti uinti ja saunomis mahdollisuuksista sekä talvisin hiihtoladuista, sillä matkan varrella on pikku-Lapiksikin kutsuttu harjureitti mikä on tunnettu hyvistä hiihtokeleistä.
Pyhäjärvi aamulla (alla) ja yllä päivällä töiden jälkeen. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti