tiistai 15. joulukuuta 2015

Pikkujoulut

Lauantaina tosiaan vietettiin pikkujouluja mun luona hevosporukalla. Jokainen toi jotain syötävää, joten kaikenlaisia herkkuja riitti. Unohtamatta skumppaa.
Tunsi kyllä seuraavana päivänä syöneensä ja juoneensa. Seitsemän lasillista skumppaa on mulle jo ihan ennätys, yleensä kun en juo mitään tai hyvin vähän.
Mutta siinä se meni huomaamatta hyvässä seurassa. 
Ilta meni muutenkin tosi nopeesti, ja ihan vain sohvan äärellä koko kööri istuskellen hyvien juttujen saattelemana.
Seuraavaksi tällä porukalla suuntaamme perinteiselle ystävänpäiväristeilylle, sitä ootellessa :)
Piirakoita, wrappeja, joulutorttuja

Juustoja, hedelmiä, pipareita, jälkkäriksi juustokakkua mansikkakastikkeella

Lauantai illalta

Mulla on ihan mukava paluu työn äärelle näin loman jälkeen. Viisi päivää olin töissä ja nyt sitten vietän viisi vapaapäivää. Ei huono. No tää johtuu ylimääräisistä jouluvapaista mitä saa kun tekee joulupäivinä vuoroja.
Mutta ei nämä nyt niin vapailta tunnu kun koulussa teen pitkää päivää hierontoja. Huomenna olen siellä kymmenen tuntia kun päälle tulee teoriatunnitkin. 
Hyvin fiiliksin tosin koulussa olen, tykkään. Nyt vain pitää entistä enemmän kiinnittää huomiota oikeanlaiseen hierontatekniikkaan kun tekee useita tunteja päivässä.

Mun soppi koululla :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti