sunnuntai 13. maaliskuuta 2016

Mitä on meneillään?

Ensinnäkin, tentti. Sain siitä muutaman pisteen vajaat täydet eli se meni loistavasti. Nyt aloinkin miettimään sellaista vaihtoehtoa, pitäisikö sittenkin heti syksyllä jatkaa näyttötutkintoon. Kun aiemmin olen meinannut etten sitä heti suorittaisi. Se vaan tarkottaisi sitä, että se puolivuotta pitää panostaa täysin siihen koska helppo homma se ei ole. Toisaalta, en tiedä haluanko edes koskaan lähteä yrittäjän tielle vaiko pysyä sellaisena hyvän mielen hierojana. No, on tässä aikaa vielä miettiä näitä juttuja.

Tässä on ollut viimeaikoina kaikenlaista vähän spesiaalimpaa häppeninkiä. Viikko sitten sunnuntaina oltiin ystäväni lapsen ristiäisissä. Erikoisemman tilaisuudesta teki se, että se käytiin englannin kielellä ja tarjoilut koostuivat maukkaista afrikkalaisista ruuista. Tarjolla oli vaikka mitä ja kakkujakin oli kahta sorttia. Niin hyvää. 



Itse sain kivan huomionosoituksen tiistaina kun vietettiin kansainvälistä naistenpäivää. Hienoja ruusuja sekä tarjoiluna punaviiniä ja omatekoista mutakakkua. Ihan sairaan hyvää. On tuo tyyppi kyllä niin hyvä loihtimaan kaikenlaista kyökin puolella. Ainakin on löytänyt tien mun sydämeen.. <3 Ja oon mä sen hälle sanonutkin.

Perjantai iltana lähdettiin laivalle, aika syöminkipainotteinen risteily sekin oli kun illalla oli pöytävaraus yhteen laivan ravintoloista, aamulla kuohariaamiaista sekä iltapäivällä laivan buffaa. Tosin ruuat maistuivat aika perus. Ei tullut mitään sen kummempia ruokafiilareita.
Mutta ehkä se on aina näin laivan sapuskoissa.

Jälkkäripöytä

Mä en ollut ikinä pelannut laivalla bingoa!


Niin, mutta mitäs tässä nyt onkaan meneillään.. Kun en mä enää pyörikään yksinään. 
Joo o, onhan tässä nyt jonkin aikaa ollut elämässä mukana uusi ihminen. Sellanen tosi kiva.
Ja kyl mä tykkään siitä tosi paljon :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti