maanantai 14. elokuuta 2017

Lazy sunday

Eilen vietettiin totaalisen laiskaa sunnuntaita. Tai minä vasta iltapäivästä eteenpäin kun aamun olin töissä. Mutta kuitenkin, harvinaista laiskottelua minulle edes tämä puolipäivää.
Kotiin saapuessani oli ihana Markku tehnyt meille kotitekoiset burgerit jotka nautimme viinin kanssa. Minä tein jälkkäreiksi mustikkarahkaa. Oli niin herkkua ruokaa kokonaisuudessaan. Varsinkin, kun olemme koko viikon syöneet pääruuilla pelkkää kasvisruokaa, joten nyt kyllä lihaisat burgerit maistuivat :)
Mulle tämä arkikasvisruokailu ei ole tehnyt tiukkaa, mutta Markku jo tuossa viikonlopun häämöttäessä kertoi olevansa jonkinlaisessa lihapuutostilassa 😄


Herkuttelun jälkeen siirryimme sohvalle makoilemaan useaksi tunniksi viinilasiemme kanssa. Markku katseli sarjoja ja minä lueskelin lehtiä. Ai että.
Jossain vaiheessa havahduimme pitäisikö lähteä Sisun kanssa ulkoilemaan, ja lähdettiinkin kunnes sadekuuro yllätti ja käännyimme takaisin kotiin. 
Teki Sisulle ihan hyvää totutella sateeseen, syksyhän sieltä koittanee kohta. Ilma oli silti ihanan lämmin, joten se sade vain virkisti.
Loppuiltaa jatkettiin sohvalla kunnes kymmeneltä siirryttiin nukkumaan vinttiin.

Tänään raikas aamuaurinko houkutteli lähtemään aikaisin kuudelta lenkille. Sisu nykyään kulkee kävelylenkeillä jo mukana. Vielä jokunen aika sitten ei pikkuinen suostunut tiellä tepastelemaan vaan ihmetteli onpa tyhmää touhua kun pihalla saisi kirmata vapaasti.
Nyt kun hajut ovat alkaneet kiinnostamaan, lähtee Sisu mielellään reippailemaan kunhan kelit ovat kohdallaan. Ja mää tykkään mun lenkkikaveristani <3
Lenkin jälkeen tein pitkän joogan sekä nautin rauhallisen aamiaisen. Päivällä ajattelin käydä salilla treenailemassa sekä jatkaa kirjoitus- ja lukupuuhia.
Ihana vapaapäivä tänään :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti