lauantai 3. maaliskuuta 2018

Kohti talvitelttailua!

Mieletön talvi se vaan jatkuu meillä täällä etelässäkin. Hieman ovat pakkaset alkaneet laskea mutta kyllä se vielä ensi yönäkin lähentelee kahtakymmentä joten todellinen extreme talvitelttailu kokemus on mulla luvassa tänä viikonloppuna.
Rinkka on pakattuna ja valmiina lähtöön kohti Teijon kansallispuistoa. Osallistun Scandinavian Outdoorsin talviretki-kurssille. Tulin siihen tulokseen, että mun on pakko mennä jonkun ryhmän kanssa koska jos menisin Markun kanssa, hannaisin kuitenkin viime metreillä vaan nyt onkin "pakko" mennä 😄
Innoissaan kuitenkin olen ja luotan että olen varustautunut riittävästi. Vaikka tosin takuulla se kylmyys jossain vaiheessa iskee mutta koitetaan sinnitellä.
Huikee kokemus jokatapauksessa edessä!

Varusteina mulla on tuplamakuupussi, kaksi alustaa, toppavaatteet leiriin sekä monen monet villasukat. Villapeitonkin meinaan ottaa mukaan sekä sitten tietysti kuumaa juomaa ja ruokaa. Eilen kävin ostamassa merinovillapaidan sekä sellaisia lämpötyynyjä mitkä voi laittaa sukan ja saappaan väliin estämään varpaiden jäätymisen. Koska sitten on hauskuus kaukana jos varpaat palelee!
Mutta näissä tunnelmissa kohti talviseikkailua, katsotaan millaiset tunnelmat ovat huomenna 😄

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti