keskiviikko 22. tammikuuta 2020

Sunnuntain päiväretki

Sunnuntaina saatiin nauttia ihanasta auringonpaisteesta, joten lähdimme Sisu mukana läheiselle Marttilan Eräkorven reitille.
Otettiin mukaan retkiruuaksi hernesoppaa sekä Markun tekemät korvapuustit sekä Sisulle maksalaatikkoa. Sisu on retkillä niin kranttu syömään omia ruokiaan, joten hälle pitää tällöin ottaa mukaan "jotain parempaa".
Minulla kun on/oli tätä retkeily ahdistusta, oli ihana lähteä ihan vain tämmöiselle mukavan tavalliselle päiväretkelle, jossa ei tosiaankaan tarvinnut suorittaa mitään. Pystyin nauttimaan sataprosenttisesti luonnosta ihan vain sellaisenaan.

Saimme kulumaan reilun kahdeksan kilsan polulla nelisen tuntia aikaa. Eväät söimme pari kilometria ennen parkkipaikalle tuloa laavulla.
Siihen tuli toinenkin pariskunta, joiden kanssa oli mukava vaihtaa retkikuulumisia.
Muuten reitillä oli suht hiljaista.

Viikonloppuna ei sen kummempaa tällä kertaa tehty, navettasaunan lämmitin jälleen lauantain kunniaksi.
Olen myös alkanut katsoa minun mittapuulla paljon teeveetä, koska olen nyt opetellut oleilemaan enemmän. 
Olen nukkunutkin taas tosi hyvin, paitsi viime yönä aamuyö meni pitkästä aikaa valvoessa, kun pohdin työjuttuja.

Tänään taas aurinko paistaa, tosin hyvin tuulista on. Seuraavaksi lähden Sisun kanssa päiväkävelylle, ja sitten tullaan lämmittämään mökkiä.
Markku on työreissussa, joten saan viettää omaa hiljaista aikaa pari päivää.

Marttilan eräkorpi
Sisu tuli möllöttämään kameran eteen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti