sunnuntai 21. helmikuuta 2016

Ystävänpäivä ja vähän muutakin

Ystävänpäivänä sain yllätyksen. Kerrottiin vain kellonaika mihkä aikaan tullaan hakee ja millaset kamppeet pitää olla. Niin siistiä! Jos mulle sanotaan että luvassa on yllätys, mun on tosi vaikeeta pysyä nahoissaan koska oon niin utelias ja haluan tietää heti kaiken :D
Siksi olinkin ihan täpinöissään koko viikon mitä mitä se onkaan..

Se oli metsäretki. Jossain tuolla kaukana susien keskellä. Ehkä nähtiinkin suden jälkiä. Varsinainen yllätys tosin oli retkieväät. Perinteisen makkaran sijaan sainkin siellä metsän keskellä valmistettua pihviä. Ja vieläpä naudan sisäfilettä. Oli muuten elämäni paras pihvi mitä oon syönyt. 
Ja koska metsässä samoilu on mulle yksi tärkeimmistä asioista tässä maailmassa, tää oli ihan huippuylläri mulle <3 oon otettu.

Jälleen sai huokaista helpotuksesta tuossa keskellä viikkoa kun tentti oli ohi. Kyllä siitä tulikin stressattua kun lukuhommat jäi vähän viime tippaan. Mutta hyvin sain tsempattua itseäni ja opeteltua jälleen kymmeniä lihaksia ja luustoa sekä kaikkea muuta hierontaan liittyvää. Uskoisin ainakin että läpi pitäisi mennä. Nyt vain pitää muistaa kerrata pari kertaa viikossa anatomiaa jotta selviää parin kuukauden päästä lähestyvästä lopputentistä.
Kouluhieronnat teen siinä tahdissa mitä pystyn. Jos en ehdi saamaan niitä kesään mennessä, sitten jatkan syksyllä. Nou worriis. 

Muuta kivaa, eilen olin kavereiden luona iltaa viettämässä. Pelailtiin Unoa, katseltiin musiikkivideoita jälleen ja herkuteltiin tortilloilla, kakuilla ja karkeilla :) 
Mä kun syön niin vähän yleensä karkkeja niin taas sain karkkikrapulan. Niin äklöttävää :D 
Tarvasjoella tuli myös käytyä "Paken" luona, syömässä parasta kotiruokaa. Siinä kun tuli höpötettyä kaikesta maan ja taivaan väliltä, ajattelin kuinka onnellinen oon ja miten tärkeä se onkaan mulle.
Mummola <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti