sunnuntai 22. tammikuuta 2017

Sielunmaisema

Tiiättekö sen kun tykkää vain katsella jotain ja samalla ajattelee miten hyvä mieli siitä tulee ja kuinka onnelliseksi se sut saa.
Ihan parasta!
Eilen hoksasin että ihan kohta mun ympärillä on pelkkää sielunmaisemaa. 
Miten kauan olenkaan haaveillut ja odottanut, välillä unohtanut ja haudannut ajatuksen, luullut ettei se sittenkään ole mua varten. Pelännyt.
Mutta nyt! Nyt mulla on vieressä se ihminen joka on riittävän hullunrohkea ja joka ennenkaikkea rohkaisi mua. 💗
Nyt mulla on se mistä oon niin kauan haaveillut. Nyt mun elämä on sitä mitä haluan sen olevan. Ja nyt saan herätä joka päivä siihen. Sielunmaisemaan.


Eilen oli muuttopäivä. Täytyy sanoa että se oli elämäni stressittömin muutto. Tiedä sitten mistä johtuu. Ehkä kun oli kokoajan vain niin hyvä mieli. Ja meillä oli mieletön muuttoporukka. Kiitos heille.
Meillä kuiteskin oli kaksi asuntoa tyhjennettävänä ja toisessa päässä taas rajoitetusti tilaa viedä tavarat kun tosiaan siinä vielä asutaan.
Ensi perjantaina sitten me päästään asumaan sinne. Nyt elellään muutama päivä tässä mun asunnossa. 
On meillä pieni sänky ja sohvan sijaan pari petaria. Telkka lattialla ja keittiössä vähän kuppeja ja kippoja. Ihan hauskaa :D
Tänään mennään vähän vielä järjestelemään tavaroita ja fiilistelemään meijän uutta kotia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti