perjantai 28. syyskuuta 2018

Hyvä olla

Tulin tekemään pienen muistiinpanon siitä, kuinka hyvältä on tuntunut tänään. 
Yht´äkkiä päivällä sitä vain pysähtyi miettimään ja kuullostelemaan oloa, ja vitsit kun ajattelin miten hyvä mulla on olla just nyt. Huomisesta ei koskaan tiedä, eikä takanakaan mitään herkkua aina ole ollut mutta juuri tänään, tällä hetkellä, oon super hyvinvoiva. 

Pohdin eri syitä, mistä erityisen hyvä oloni kumpuaa ja osasin ainakin muutaman jutun poimia.
-Ensinnäkin, olen nukkunut viime aikoina todella hyvin. Normaalisti olen todella huono nukkuja ja jos pientäkin huolta tai stressiä on, vaikuttaa se heti negatiivisesti unen laatuuni.

-Toiseksi, kesän jäljiltä olin melkoisen uupunut ja kärsin ikävistä vaivoista. Ensin alaselässä (nikamansiirtymä) ja sitten varpaani (tyvinivel tulehdus) kipeytyi niin pahasti että nilkutin yli kuukauden. Mutta nyt olen palautunut eivätkä paikat kipuile juuri enää. 
Päivärytmit ovat selkeitä. Illalla ajoissa nukkumaan, hyvät ruokatavat sekä liikunta.
Arjen balanssi on kunnossa. Harrastuksia ja vapaapäiviä on sopivassa suhteessa.

-Kolmanneksi, teen asioita joista nautin. 
Työni on mukavaa ja sopivan jännittävää. Ei pääse kyllästymään. 
Olen käynyt useasti retkeilemässä ja viettänyt öitä ulkosalla nukkuen.
Olen löytänyt mahtavan heppailupaikan, jossa saan saan käydä joustavasti ratsastamassa. Myös venäjän alkeet innostavat ja tuovat pientä haastetta.
Kuntosalilla olen saanut hyvän rytmin kolmeen kertaan viikkoon ja siihen päälle leppoisat kävelyt hiekkateillä.
Olen aloittanut kotona omat sauna/kylmäsuihku sessiot, ennen kuin varsinainen kylmäuinti kausi starttaa. Todella rentouttavaa.
Lisäksi tuntuu, että olen kasvanut ihmisenä hurjasti viime aikoina ja meillä on Markun kanssa erityisen hyvä tiimi keskenämme <3 On hyvä olla.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti