keskiviikko 1. heinäkuuta 2015

Vihdoinkin...

Nimittäin löysin sen. Ikioman kodin.
Tuntuu niin hyvälle, siitä tuli jotenkin itsevarma, aikuismainen fiilis. Vaikka olen ennenkin omistanut asuntoja joissa olen asunut niin tämä on eri kun ostin ja omistan ihan yksin.
Olen niin innoissaan ja täpinöissäni, kohta pääsen tapettiostoksille, uuden sohvan olen jo käynyt valitsemassa. 
En ole ennen juurikaan ollut kiinnostunut sisustamisesta ja varsinkin kun olen vuokralla asunut ei ole viitsinyt panostaa.. Mutta nyt haluan että asunnosta tulee juuri minun oloinen ja näköinen, ihanaa :)

Sijainti on hyvä, vieressä on metsät ja maastot joissa ulkoilla. Hyvät yhteydet kulkea, autolle parkkihalli. Talo sijaitsee alueen laidalla, eli eiköhän siellä ole rauhallista.
Pääsen muuttamaan heinäkuun lopulla, olenkin jo alkanut pakkailemaan.
Minulle jo ehdoteltiin liittymistä taloyhtiön hallitukseen ja luulen että voisin mennäkin niin olen paremmin perillä asioista joita taloyhtiössä käsitellään.

Tosiaan, oon erittäin happy ja vaikken vielä keittiön ikkunasta näe ihan niitä maisemia mitä tahtoisin, niin kenties jonain päivänä..

Ja siihen asti...

..pääsen aina tänne :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti