maanantai 5. lokakuuta 2015

Koska mä voin

Valinnanvapaus. Vapaus. Avoin maailma. Nämä ovat kiteytyneet mun nykyhetkeen.
Näistä mä nautin ja elän. Tässä ja nyt.
Jos pitäisi valita järjellä vai tunteella, ei olisi vaikea päätös se. Kun kyseessä on omaan elämään vaikuttava iso asia.
Rajojaan pitää päästä rikkomaan, se jos mikä tekee hyvää. Vahvistaa, luo itseluottamusta sekä uutta näkemystä itseään kohtaan.

Ihmisten ei pitäisi kangistua samoihin kaavoihin. Rutiineja tietty pitää olla jotta elämä kulkee tasapainossa. Itsekin olen arjessani vannoutunut tutun ja turvallisen kannattaja, mutta kun joku asia vähänkään aiheuttaa epävarmuutta ja epäilystä, vaihda suuntaa!
Elämä kantaa sinua. Ei siihen tarvitse ketään muuta. 

Jokainen on silti erilainen. Minä kuljen omia polkujani, juuri niinkuin haluan. Elän jännityksestä. Aiheutan itselleni tilanteita joita jännitän ja mietin miten selviytyä.
Niin monissa tilanteissa päässäni lyö ajatus "miksi mä taas olen tässä tilanteessa"?
On rikkaus päästä näkemään ja kokemaan. Minua kiehtoo äärettömän paljon asiat jotka odottamattomasti tulevat vastaan.









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti