maanantai 19. lokakuuta 2015

Kuulumisia

Hyvää kuuluu ja hyvin menee. Tykkään ja nautin kaikesta mitä tällä hetkellä elämääni sisältyy.
Niin se kai on kun tekee niitä asioita mitkä tuovat hyvää oloa, ei negatiiviset asiat edes hetkauta.
Olen tehnyt viikon sisällä useamman hieronnan täällä kotonani ja ai vitsit kun se saa mut niin hyvälle mielelle. Tuntuu että olen löytänyt sen mun juttuni, like it!
Ihan liikutuin kun sain palautetta että täähän tuntuu kuin oikealla hierojalla kävisi ja niin luontevalta. Ihanaa, olen ainakin oikeilla jäljillä :) 
Minun tapani auttaa ja huolehtia ihmisten hyvinvoinnista.


Motivaatio omiin treeneihinkin vain kasvaa kun tänä aamuna vertasin tämän hetken tilannetta lähtökohdasta. Selvää muutosta tapahtunut niin kiloissa, kiristymisessä sekä voimatasoissa.
Tulevana lauantaina olen menossa Tampereelle jossa järjestetään valmennuksen tiimoilta seminaari sekä yhteistreenit. Ja taas saa lisäbuustia!

Kavereitakin on ehtinyt näkemään vähän enempi ja pieniä säpinöitä leijailee ilmassa.. Iltaisin on ihanaa tulla kotiin kun takana on pitkä päivä, voi olla ihan rauhassa tehden lempijuttujaan. Mulla se on iltapalaa, sarjoja tv:stä sekä blogien selailua :)







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti