maanantai 14. marraskuuta 2016

Syystalvilomalla

Oon nyt tosiaan kerrankin viettänyt viikon lomaa ilman että oon lähtenyt mihkään kauemmas reissuun. En toki oo osannut pelkästään höntsäillä vaan olen suorittanut koululla jatkokurssia urheiluhieronnan merkeissä.
Se on ollut äärettömän hyvä kurssi. Paljon mielenkiintoista asiaa, uusia tekniikoita sekä tietysti kun itsekin urheilee paljon niin senkin puolesta hyvä. 
Oon erittäin tyytyväinen että päätin osallistua. Olen myös jo viritellyt pientä yhteistyötä crossfit salin kisaryhmän kanssa jolloin pääsisin hyödyntämään oppejani oikeiden kilpaurheilijoiden parissa.

Yhtenä lomapäivänä nautiskelin vaan olostani kotosalla hääräten, silloinkin tuli kyllä siivottua perusteellisesti keittiön kaapit mutta määhän nautin siitäkin hommasta. Hierontoja olen myös lomallani tehnyt sekä ollut myös itse rentoutumassa kuumakivihieronnassa! Varasin sen oikeastaan ammatillisessa mielessä mutta mitäs siitä. Kivaahan se on välillä itseäänkin hemmotella.
Sinä päivänä muutoinkin hemmottelin itseäni jo heti aamusta kun varttia vaille seiska olin jo Pure Moven lämpöjoogassa. 
Sieltä suuntasin hotelli Helmen aamiaiselle herkuttelemaan jonka jälkeen olin vielä siinä hieronnassa.
Samana iltana näin vielä ystäväni Rosan kaupungilla. Pari tuntia tuli istuskeltua baarissa lämpimiä juomia nautiskellen samalla vaihtaen kuulumisia.
Paras tapa aloittaa päivä :)
Talven eka glögi

Seuraavana aamuna lähdinkin Helsinkiin junalla kun osallistuin erääseen tapahtumaan sekä muutenkin vielä loman lopuksi pieni reissu oli kiva tehdä.
Tapahtuman järjesti bloggaaja Jenny jota seuraan ja joka kirjoittaa kivoja positiivisia asioita elämästä Vastaisku ankeudelle blogissaan. 
Tapahtuma pidettiin upeassa hyvinvointistudiossa Lavli Living Roomissa.
Tarkoituksena oli miettiä yhtä omaa tavoitetta elämässään jota sitten yhdessä erilaisten harjoitusten avulla pohdittiin sen saavuttamista. 
Lavli Living Room


Koin sen hyödylliseksi kun olen vähän pähkäillyt näitä työkuvioitani, niin niiden suhteen valaistuin kyllä.
Ja parasta oli jälleen tutustua uusiin ihmisiin ja huomata kuinka samojen asioiden ja "ongelmien" äärellä jokainen meistä kamppailee. Sitä vain aina kuvittelee muilla menevän paremmin. 
Tapahtuman jälkeen jäin vielä juttelemaan Lavlin omistajan Astan sekä muutaman muun osallistujan kanssa. Saatiin myös kaikki lahjakortti Lavlissa pidettäville joogatunneille sekä kutsu myöhemmin järjestettäviin Rock Your Dreams tapahtumiin. Kuinka mahtavaa :)


Eilen tuli muuten korkattua avantouintikausi! Vasta neljännellä pulahdus kerralla tuli se nautinnollinen fiilis minkä avannosta saa. Ilmeisesti kesti hieman tottua taas siihen hommaan mutta nyt odotankin jo seuraavaa kertaa. Illalla oli niin ihanan raukea olo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti