keskiviikko 29. maaliskuuta 2017

Liikkumisen ihme

Olin kolme viikkoa lähes täysin liikkumatta. Ja loppujen lopuksi se on aika lyhyt aika. Monessa tapauksessa voi joutua olemaan kuukausia levossa. Huh! 
Entä mitä tapahtui näinkin lyhyessä ajassa? 
Yllätyin täysin salilla tänään.
Aikamoinen pudotus. Ehkä jotain viitteitä sain viikonloppuna kävelylenkeiltä kun piti pitää huilitaukoja välillä. Mutta en uskonut että olin niin heikentynyt. 
Jalat vetivät ihan kramppiin ensimmäisen liikkeen jälkeen. Siitä kun hetken päästä hieman toivuin, kävin loputkin liikkeet vain läpi. Ilman sen kummempia painoja. 
Vaikka olen joskus aiemminkin pitänyt voimailusta taukoa, olen silti liikkunut tavalla taikka toisella aina pitäen peruskuntoa yllä. 
Täydellinen liikkumattomuus on kropalle ehdoton nou nou. Tämä on hyvä pitää mielessä ihmiset!

Olen niin iloinen ja tyytyväinen kun olen päässyt takaisin normaaliin elämään ja hiljalleen kuntoa kohottamaan. Ja eiköhän sitä nopeasti palaudu entiselleen.
Ensiviikko pidetään talvilomaa kuntoilun ja ulkoilun merkeissä Kuusamossa. Hiihtoa, laskettelua ja päivävaellusta sekä tietysti kuntosalia. 
Siitä se kroppakin tokenee taas 😃
Perjantaina ajattelin uskaltaa aamusta ennen lähtöä ottaa vähän hölkkäaskelia. 
Ruka 2016

Työhön paluu on sujunut kivasti. Täydellinen lepo siis tekee hyvää mielelle.. Hmm kunpa oisin tämänkin jo kauan sitten tajunnut. No, kesällä pidän viisi viikkoa lomaa eikä mitään maakuntamatkailua pidempää reissaamista ole tiedossa joten hyvinkin rauhallista meininkiä aiempaan verrattuna.
Hauvavauva lomaa kotona ja pihapuuhailuja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti